Tammirinne

Tammirinne

torstai 15. tammikuuta 2015

Pandora ihastus

Ihastuin jo muutama vuosi sitten ystäväni Pandora rannekoruun. Ihailin sitä aina nähdessämme. Terkkuja vaan :). Parin vuoden opiskelujen päättymisen kunniaksi päätin sitten hankkia oman Pandora rannekkeen ja siihen mieluisen helan. Tykkään tästä kovasti ja olenkin käyttänyt sitä melkein päivittäin. Sopii mun mielestä arkeen ja juhlaan, vaikka onkin melko "massiivinen" koru niin silti siinä on myös sopivasti herkkyyttä. Tää on ihan mun lempparikoru tällä hetkellä ja muistuttaa mua uuden oppimisesta ja uskalluksen tärkeydestä. Ja tosiaan muahan tarvii siitä uskalluksesta muistuttaa, ikuista jännittäjää ja välillä pelkuriakin.

No mutta hei, vielä voi käydä osallistumassa aiemman postauksen arvontaan, aikaa huomiseen puoleen yöhön. Mulla menee viikonloppu jälleen ihanan urheiluharrastukseni parissa matkaillen, mutta palaan arvonnan voittajiin ensi viikon aikana. Kunhan oon reissusta palautunut. Voi ottaa muuten aikaa, heh. Ens maanantaina kävellään varmaankin aikast pökkelönä. Tervettä kipua kumminkin, jes!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti